Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

11ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών (3-4 Νοεμβρίου)

Το Ράλλυ Σπριντ Σερρών ήταν ο τελευταίος αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος και μας έβρισκε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας με διαφορά 5 βαθμών από τον πρωτοπόρο Κουμποτή. Σκοπός μας λοιπόν ήταν να έχουμε τη μέγιστη βαθμολογική διαφορά στον αγώνα για να κυνηγήσουμε αυτό που φάνταζε απίθανο ακόμα και μετά το Ράλλυ ΔΕΘ. Ευτυχώς οι ατυχίες του πρώτου εξάμηνου είχαν περάσει και μετά και την επιδιόρθωση της ανάρτησης από τη Jamsport το καλοκαίρι, η εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο επέστρεψε στα.. χέρια του Νίκου.

Το σχέδιο δράσης για τον αγώνα δεν ήταν άλλο από το.. maximum attack σε όλο το μήκος της μεγάλης ειδικής του αγώνα. Μεγάλο ρόλο θα έπαιζε και ο καιρός, αφού τα προγνωστικά έπαιζαν μεταξύ βροχής και κρύου το πρωί της Κυριακής. Τελικά βροχή δεν είχαμε αλλά η παρουσία της ομίχλης σε πολύ μεγάλο κομμάτι της διαδρομής θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο. Την προηγούμενη ημέρα αποφασίσαμε με το Βασίλη Τσιτσικλη της Matador Motorsport να φορέσουμε στεγνά ελαστικά και όχι ημιβρόχινα με μαλακή γόμα εμπρός και πίσω, κάτι που ίσως να ήταν και ρίσκο για ένα αυτοκίνητο σαν το 106 που καταπονεί πολύ τα εμπρός ελαστικά.
Η δουλεία που είχε να κάνει ο Δημήτρης θα ήταν δύσκολη και ουσιαστική για τους στόχους που είχαμε θέσει και έτσι το πρωί της Κυριακής έγινε και ένα αναγνωριστικό πέρασμα για καλύτερες σημειώσεις στην ομίχλη.

Το αποτέλεσμα όλων αυτών φάνηκε στο τέλος του πρώτου σκέλους όπου παρόλο που είχαμε και μισό τετακέ που ακινητοποίησε το αυτοκίνητο, καταφέραμε να σημειώσουμε τον 4ο χρόνο γενικής! και φυσικά τον 1ο χρόνο στην κατηγορία μας, ενώ σημαντικό ρόλο σε αυτό το πολύ γρήγορο πέρασμα έπαιξει και ο Δημήτρης που για άλλη μια φορά ήταν σωστός και ουσιαστικός στο ρόλο του.

Πέρα όμως από τη δική μας επίδοση ο Κουμποτής είχε έξοδο, πράγμα που σήμαινε ότι αρκούσε ο... τερματισμός για να είναι ο Νίκος Κυπελλούχος στα 1600! Με αυτή τη σκέψη στο νου, αφήσαμε τα μαλακά ελαστικά και για το δεύτερο ανέβασμα που είχε τώρα στεγνή διαδρομή χωρίς ομίχλη. Όπως είναι φυσικό πέσαμε λίγο σε απόδοση και έτσι τερματίσαμε στην τρίτη θέση του αγώνα χωρίς βέβαια να μας πολυνοίαζει και τόσο, έχοντας εξασφαλίσει ένα τίτλο που ακόμα και μετά το Ράλλυ ΔΕΘ δεν σκεφτόμασταν ότι θα καταφέρουμε να κερδίσουμε!

Αυτός ήταν ο μόνος τίτλος που έλειπε από το Νίκο μιας και ήδη από το 2004 έχει κερδίσει το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου στην κλάση Ν/2 και το Κύπελλο Ράλλυ Σπριντ Βορείου Ελλάδος. Το 2005 έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, όμως η ακύρωση λόγω... 8 χιλιοστών στο ύψος του αυτοκινήτου στο Ράλλυ ΔΕΘ εκείνη την χρονιά, τον άφησε στη δεύτερη θέση.

Παραλειπόμενα :
- Βοηθός και παρέα μας όλο το Σαββατοκύριακο ήταν ο Γιάννης που μας "υποδέχεται" ακόμα και όταν ερχόμαστε στην πίστα των Σερρών. Τα επόμενο δύο Σαββατοκύριακα είναι επιφορτισμένος με τα Trackday που θα οργανωθούν στην πίστα.
- Με 3 μόλις αγώνες, ο Δημήτρης ανέβηκε στην 4η θέση του Κυπέλλου Συνοδηγών για τα 1600 κε. ένα μόλις βαθμό πίσω από την τρίτη θέση!
- Στο πρώτο σκέλος φέραμε τετακέ ακριβώς στο σημείο του Κ4. Κριτής όμως δεν υπήρχε!

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!
  • Δείτε την περιγραφή του αγώνα στο R40!
  • Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007