Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

13o Ράλλυ Φίλιππος (19-20 Μαΐου 2007)

Μετά την ατυχία από βάση σαζμάν στο Σπριντ Αλεξανδρούπολης, έγινε έλεγχος στις βάσεις του Peugeot 106 που έδειξε οτι η αριστερή βάση του κινητήρα ήθελε... διόρθωση τόσο στην τοποθέτηση όσο και στο σασί του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα έγινε και μια φροντίδα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα με την αντικατάσταση του εργοστασιακού κυκλώματος για το βεντιλατέρ μιας και στην Αλεξανδρούπολη αντιμετωπίσαμε και αυτό το φαινόμενο. Με τόσες αλλαγές και το φόβο νέων προβλημάτων ετοιμαστήκαμε για το πρώτο μεγάλο αγώνα ράλλυ της Βορείου Ελλάδος, το Ράλλυ Φίλιππος. Και η φετινή σχεδίαση ήταν ίδια με τις προηγούμενες χρονιές και η καλή γνώση του δρόμου ήταν ένα καλό στοιχείο μας. Αυτός θα ήταν και ο... δεύτερος αγώνας του Πασχάλη σαν συνοδηγός αφού στην Αλεξανδρούπολη μας καθοδήγησε μόνο για ένα χιλιόμετρο πριν σπάσει η στήριξη του σαζμάν.

Το μεγάλο στοίχημα στον αγώνα θα ήταν οι καιρικές συνθήκες που οι προγνώσεις έδειναν μεγάλες πιθανότητες βροχής. Κατά τη διάρκεια του Τεχνικού Ελέγχου το Σάββατο, ο καιρός δεν έδειχνε κάτι τέτοιο και έτσι πολλοί θα αποφάσιζαν το πρωί της Κυριακής τα λάστιχα με τα οποία θα ξεκινούσαν τον αγώνα, όπως και εμείς. Οι προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν και με το παραπάνω την επόμενη ημέρα που η βροχή είχε ξεκινήσει δυνατά από νωρίς. Πριν πάρουμε εκκίνηση αλλάξαμε λάστιχα με τα ημιβρόχινα που διαθέτουμε από... πρόπερσι και φύγαμε για την εκκίνηση μέσα στη Βέροια. Ο αγώνας αποτελούνταν από 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές με ενδιάμεση στάση για σέρβις.

Η πρώτη ειδική ήταν το Πολυδέντρι όπου τα ημιβρόχινα λάστιχα δεν μπορούσαν να καθαρίσουν την μεγάλη ποσότητα νερού! που σαφώς απαιτούσε καθαρά βρόχινα ελαστικά. Την κατάσταση χειροτέρευσε και το ότι τα λάστιχα μας δεν ήταν ανοιγμένα μέχρι έξω στα αυλάκια απαγωγής του νερού και συνεχώς είχαμε απώλεια πρόσφυσης στα σημεία με πολύ νερό μέσα στη διαδρομή. Φυσικά οι χρόνοι μας ήταν πίσω σε σχέση με τον δυνατό ανταγωνισμό στην Α/6 όμως η κατάσταση συνεχίστηκε έτσι και στην επόμενη ειδική, Τρίλοφο Ι που τερματίσαμε με τα παράθυρα τελείως θολομένα από τους υδρατμούς! Και εκεί η βροχή που έπεφτε ασταμάτητα δεν άφησε τα λάστιχα να πατήσουν σωστά και χάσαμε ακόμα πιο πολύ χρόνο. Η μεγάλη βροχόπτωση ήταν αφορμή να ακυρωθεί η τρίτη ειδική του αγώνα, το κατηφορικό Σέλι.

Στο δρόμο για το σέρβις είδαμε ότι η βροχή άρχισε να ελλατώνεται και αυτό σήμαινε ότι θα μπορούσαμε να πάμε πιο γρήγορα. Πράγματι στη διάρκεια του σέρβις και μέχρι να φτάσουμε στο Πολυδένδρι ΙΙ, η βροχή είχε σταματήσει και σε αυτές τις συνθήκες ανεβάσαμε ρυθμούς για να κερδίσουμε λίγο από το χαμένο έδαφος. Ακόμα καλύτερα πήγαμε στο Τρίλοφο ΙΙ που είχαμε τον 14ο χρόνο γενικής σε ένα πολύ καλό πέρασμα ενώ επιτέλους είχαμε αρχίσει να χαιρόμαστε τον αγώνα μας. Το.. κερασάκι ήταν ότι ευτυχώς δεν ακυρώθηκε το Σέλι ΙΙ που και εδώ πήγαμε πολύ καλά, φτάσαμε στο τέλος της διαδρομής με τα φρένα να καπνίζουν και είχαμε φτάσει να έχουμε άνετα την 5η θέση της Α/6 που ήταν σαφώς η πιο ανταγωνιστική κλάση στον αγώνα και οι πρωτοπόροι είχαν ανέβει ψηλά στις θέσεις γενικής σε ένα τόσο δύσκολο αγώνα.

Το πιο ενθαρυντικό σημείο για εμάς είναι ότι το πλήρωμα έχει δέσει γρήγορα και ο Πασχάλης ανταποκρίνεται πολύ καλά στο ρόλο του ενώ και το Peugeot 106 δείχνει ότι ξεπεράσει τα προβλήματα που σημειώθηκαν στην αρχή της χρονιάς. Η συνέχεια θα δωθεί στον τοπικό μας αγώνα, στο Βελβενδό Κοζάνης, στις 9-10 Ιουνίου.

Παραλειπόμενα :
- Σε αυτό τον αγώνα συμμετείχαμε με τη βοήθεια του Peugeot Sport Club στην οργάνωση του service και ιδιαίτερα του Σάκη Βραχάτη που εκτός από τις πολύ καλές επιδόσεις φέτος στα 1300 κ.ε. είναι και υπεύθυνος Βορείου Ελλάδος του club.
- Και αυτή τη φορά ο Νίκος επέστρεψε στην Κοζάνη το βράδυ του Σαββάτου και είδε από νωρίς τη βροχή που θα αντιμετώπιζε στον αγώνα.

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!
  • Δείτε την περιγραφή του αγώνα στο R40!
  • Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007