Επιστροφή στην αρχική σελίδα

 
Τα νέα μας
Αγώνες
Το πλήρωμα
Το αυτοκίνητο
Χορηγοί
Φωτογραφίες - Video

Seazon 2007 sponsors

 

Αγώνες

41o Ράλλυ Δ.Ε.Θ. (22-23 Σεπτεμβρίου 2007)

Μετά την ακύρωση του Ράλλυ Δημόκριτος στην Αλεξανδρούπολη το πρόγραμμα των αγώνων μας συνεχίστηκε στο 41ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. που αποτελεί αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Με 91 συμμετοχές από τους καλύτερους συνδυασμούς της χώρας, δύο βραδυνές και έξι ημερήσιες ειδικές, ο αγώνας αποτέλεσε πρόκληση για την ομάδα που αυτή τη φορά είχε και πάλι νέο πρόσωπο στο δεξί μπάκετ. Νέος συνοδηγός για το υπόλοιπο της χρονιάς θα είναι ο Δημήτρης Κυπαρισσάς, φίλος από το Peugeot Sport Club που φέτος έχει κάνει τα πρώτα βήματα σαν συνοδηγός και του χρόνου θα τον δούμε και στη θέση του οδηγού.

Ο αγώνας ξεκίνησε το μεσημέρι του Σαββάτου στην παραλία Θεσσαλονίκης όπου πραγματοποιήθηκε ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων ενώ το ίδιο βράδυ δόθηκε η εκκίνηση και ξεκίνησε το αγωνιστικό μέρος που είχε δύο βραδυνές ειδικές! Στην αρχή η ειδική "Λιβάδι", γνωστή εδώ και καιρό και στη συνέχεια τα Πετροκέρασα. Φυσικά ήρθαν μνήμες από τις νυχτερινές ειδικές του 2004 που και τότε όπως και τώρα αγωνιστήκαμε χωρίς επιπλέον προβολιέρα. Δύσκολη δουλειά η προσαρμογή του Δημήτρη αφού με το "καλημέρα" θα συμμετείχε σε νυκτερινές ειδικές! Με λίγο φυλαγμένο ρυθμό βγήκαμε σωστά και από τις δύο ειδικές στην 37η θέση γενικής και ήμασταν μόλις 9οι στην πολύ ανταγωνιστική κλάση Α/6 με 11 συμμετοχές.

Το χαλαρό ξεκίνημα δεν μας έκανε να χάσουμε το κέφι μας και την επόμενη ημέρα η συνεργασία του πληρώματος αποδείχτηκε αλάνθαστη και στις 6 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Ο αγώνας είχε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Τσουκαλάς, Παλαιόχωρα και ο αγαπημένος κατηφορικός Ταξιάρχης. Σε κάθε ειδική οι χρόνοι μας ήταν στη μέση της κλάσης και στην 30άδα της γενικής κατάταξης. Η σταθερότητα αυτή μαζί με εγκαταλείψεις στην κορυφή του αγώνα μας έφεραν στην 22η θέση της γενικής και την 6η της κλάσης μας μια ειδική πριν το τέλος του αγώνα. Στην ανηφορική Παλαιόχωρα όμως χάσαμε μια θέση στην κλάση για 8 δέκατα του δευτερολέπτου μετά από 100 αγωνιστικά χλμ και 8 ειδικές διαδρομές!

Αυτό δεν μας επηρέασε πολύ μιας και περάσαμε μια καταπληκτική ημέρα που ευχαριστηθήκαμε την οδήγηση αλλά και προσφέραμε θέαμα στους πολλούς θεατές του αγώνα που είδαμε και τις δύο ημέρες. Αποκορύφωμα ίσως οι πλαγιολισθήσεις στον "Ταξιάρχη ΙΙ" στις τελευταίες στροφές πριν την Αρναία! Μακάρι να χαρούμε έτσι και το διήμερο ΕΛΠΑ που ακολουθεί μόλις σε δύο εβδομάδες στην ίδια περιοχή και θα συμμετέχουμε και εκεί.

Παραλειπόμενα :
- Και σε αυτό τον αγώνα είχαμε την υποστήριξη του Peugeot Sport Club και του Σάκη Βραχάτη που μας βοήθησε στην οργάνωση του service. Μαζί μας και οι φίλοι του club που μας βοήθησαν και μας.. καμάρωσαν!
- Και αυτή τη φορά κάναμε τις βραδινές ειδικές χωρίς προβολιέρα.

  • Δείτε φωτογραφίες και video από τον αγώνα!
  • Δείτε την περιγραφή του αγώνα στο R40!
  • Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα!

    Επιστροφή στους αγώνες


  • Galfas Racing Team - © 2003-2007